align box

Nov 9, 2009

Δεν υπάρχουν όνειρα

Και να πεθαινε αυριο καμια δυο δισεκατομμυρια κοσμος, μπορει και να μη μ'ενοιαζε, μπορει και να μ'ενοιαζε, δεν ξερω, παντως αν πεθαινα εγω δεν θα ενοιαζε κανεναν, εδω που τα λεμε εχω πεθανει, οποτε τι εχω να χασω;
Τα μπαρ τα συνοικιακα με τα ποτα απο αργο πετρελαιο και τους ηλιθιους στην πορτα; «Πρεπει να συνοδευεστε», τι λε ρε;
Εγω ειμαι μονος μου, δεν θελω συνοδειες, δεν θελω κηδειες, θελω μονο να εισαι καπου και να ξερω οτι μ'αγαπας, αγαπας, αγαπας, αγαπας, αγαπας, απιστευτη λεξη και μαλιστα χωρις προφυλαξεις, ομως εισαι εκει; αν εισαι, θα σε βρω, εκατο τα εκατο, χιλια τα εκατο, και θα ειμαστε μαζι και θα περναμε καλα και λοιπα και λοιπα και λοιπα.
Και μετα ξυπνησα, μεσα στον υπνο μου. Δεν υπαρχουν ονειρα.

Λενος Χρηστιδης, Τα χαστουκοψαρα


...υπαρχουν?



No comments:

Post a Comment